FLOPPEN KISSIE

Fråga mig inte varför jag har blivit så besatt av Dissa alla storbloggare förutom Dessie alltså kolla , denna bruden är ju bara gjord av fejk , vadfan!
Hon ser inte särkilt bra ut , hennes läppförstoring gjorde inte henne snyggare utan bara mer plast , hon vill bli känd som BARBIE , men det finns ABSOLUT inget på henne som man kan säga tillhör en barbie, kroppen på en barbie docka är formad , snygga bröst , snygga höfter och ett otroligt söt ansikte , KISSIE har inget av det !
Det är absolut inget att sträva efter,  jag kanske inte ser så bra ut jag heller , men seriöst .. jag är iallafall naturligt vacker , behöver inte pengar , operationer eller nått annat onödigt för att se bra ut , det gör jag iallafall !?

Så största floppen på blogg är nog fan Kissie, usch fifan.


Kolla bara på henne .. tycker synd om na !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0