Get rich or die trying

Godmorgon , eller aa godeftermiddag :) innan jag gick och la mig igår tittade jag på '' Get rich or die trying ''  med 50cent.

Har sett den ett par gånger innan , men jag tycker den är så otroligt sjukt bra  , asså!

Hur kan man ha levt ett sånt liv ? Sådan tuff uppväxt i de Amerikanska Ghetton ?

Där pengar och knark är makten , där kvinnorna ses mer som horor än som en del av mänskligheten.
Bilar , knark , pengar och vapen är respekt enligt dom själva ?

Hur kan de vara det ? Respekt har inget med de sakerna att göra , respekt är något en person har , inte vad en persons saker är !

Gripande film kan jag lova , den är värd att se !
 



Kommentarer
Postat av: lillsara

nejnej, kommer aldrig tröttna på öl fan :D

2009-08-22 @ 14:57:32
URL: http://llillsara.blogg.se/
Postat av: CattisEriksson

vad fin du gjort din blogg :D

2009-08-22 @ 15:12:27
URL: http://juniflikkan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0