Hissa DESSIE dissa PAOW !

Jag ha suttit och läst Paow blogg nu i några veckor , alltså jag verkligen stör mig på henne. Dessie , visst hon är bara rolig att läsa om och hon är därimot mycket snyggare än Paow , varför får Paow betalt för att  blogga ? Man orkar inte följa hennes blogg -.- Hennes hår är lika platt som hennes rumpa , henne leende är så brett så det ser fejkat ut , ingenting är snyggt på henne. Och dom där jävla lockarna i slutet på hennes hår , OMG , det ser förjävligt ut , försöker verkligen likna en hollywoodstjärna på tidigt 2000-tal , nej fyfasen !
Dessie är den ända som kan hålla i en , jag går ju hellre in och kollar på hennes blogg och bilder , än Paows!
Även blondinbella och Kenzas blogg är värdelösa , det är mycket roligare att läsa Dessies , hon vet hur hon ska säga det och när hon ska säga det !

Jag hissar Dessie , men dissar Paow !


MINA ÅSIKTER BITCHES !


DISSA PAOW !

HISSA DESSIE !


Kommentarer
Postat av: Jossi

hahah träffade han killen som är på bilden, träffade honom på pride xD

2009-08-21 @ 03:41:39
URL: http://lillajossi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0