Nybliven Flickvän :)



Hej min nya fräsha blogg :D


Längesen jag skrev , men jag har faktiskt , ändrat på mitt liv nu , jag har blivit flickvän , till en underbar Linus Eriksson ! <3

Vi blev tillsammans den 3augusti på Millas födelsedag.. helt underbart! 
 
Linus är ingen kille som  jag haft förut , han är mycket mer stabil i sitt liv och det bästa är att han inte dricker alkohol. :)

Mitt liv har ändrats kan jag lova , bara på en månads tid.

Mamma och jag har de lite mindre kontakt , eftersom det uppstod en jätte konflikt med henne ... så nu tar vi det lite lugnare , så vi inte ska hamna i luven på varann lika ofta.

I helgen var jag med Linus och Milla , å massa massa fler , det var trevligt. <3

Nu ska jag fixa lite mer på bloggen så den blir lite roligare att titta på , men jag skriver mer sen.

Hadet så bra nu ! :) Kram på alla mina bloggläsare :)

// Louise Eriksson

Kommentarer
Postat av: parand

fan va snygg han verkar :D

bäöst för han att han inte dricker !!!!!!!!!!!!

2009-08-24 @ 20:35:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0