Förlåt !!

Herregud , förlåt för att jag inte har skrivigt på ett jävla tag , nu men jag har försökt hållt i mitt liv ett tag nu..
det har hänt massa saker på denna tid som jag inte bloggat,  vilket är 2 veckor eller nått..

Jag åkte iväg till Milla en kompis i Sthlm å träffades massa nytt folk .. Jag träffade en väldigt speciell  kille också .
Nämner inga namn , inte än iaf. <3

Fostersys : Förlåt på att jag är dålig på att höra av mej , men det är inte att du har gjort nått fel utan de är jag som antingen är depp , å sen glömmer svara.. Jag älskar dej mest av allt , och jag hoppas att din hemresa efter fosterhemmet blir bra ..

Idag började jag på min ungdomstjänst också ... äldreboende i Öregrund .. Kuligt ! (:
Bara 31 timmar kvar haha !

Läste nyss att Em har fått sina tvillingar nu , STARKT.  15 år  och gravid med tvillingar , kan bara säga GRATTIS till dig !

Mamma å mina syskon var här , slutade med att jag slog syrran å bad  mamma dra åt helvete, så jag fick psykbryt , försökte vara en ängel , men slutade med att mamma satt å grät å jag fick nästan en ångest-attack igen ..
men de löste sig sen.

Nu ska mamma  kanske flytta bort från Karlstad ... till Strängnäs :O för att min lillasyster Emma inte kan uppföra sig som folk , utan skiter totalt i vad familjen säger till henne , utan hon går sin egna jävla väg , å är ute & åker EPA hela jäva nätterna , du har dej själv att skylla när mamma flyttar på dig , kan jag säga , jag har gett upp att försöka förklara för dig , hur de känns att 24/7 sitta på ett fosterhem å längta hem.
Du lyssnar och tar inte till dej , så då tänker jag inte prata med dej heller.. FUCK DIN KOMPISAR OCKSÅ som går med på att du kan hålla på så här , som inte säger till dej att gå hem på nätterna.. eller skrattar åt mamma när hon ska hämta dej å är ute och letar , och är orolig.. FUCK DOM ... får jag tag på dina sk. vänner , sliter jag inälvor till utälvor på dom , och hänger huvudet på kyrkkorset !

Hatar folk som ni , ni förstör min lillasyster , ni förstör henne fattar ni !
 

lillasyster

/ LouiseEriksson

Kommentarer
Postat av: ylva

ja är int en av dom som tur är lolla.

ja vet va du menar, ja tycker synn om emma igentligen som int kan förstå va som händer. men ja orkar int lägga mig i. ja har int lämnat emma, men vi är int och vi pratar int så mycket å så..på jätte länge, och det är för att ja orkar int, ja orkar int veta va hon gör..och dom som du hatar nu. ja förstår int varför dom int hjälper emma, som dom älskar så mycket..säger dom :/

2009-07-21 @ 16:06:59
Postat av: parand

tja sys, ja läste va du skrev. asså ja fattar att de är jobbigt sys, och ja vet att alla sitter och säger att du kmr klara de här och blabla. men vet du sys, ja tänker intre skriva ngt mer, för ja vet att du kan. och du VET mycket väl om hur mkt ja älskar dig. ja ska inte vara på, utan ja finns här när du behöver mig, precis här. ja älskar dig louise

2009-07-28 @ 13:11:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0