Ge mig en fråga å få svar :)

Igår vart de totalt kaos för mig, med syrran och mamma .. men mamma ringde lite senare  på kvällen å sa förlåt , det kändes skönt att jag kunde reda ut allt.. Sen vill jag bara säga att jag vet nu att jag bara har 2 vänner , Milla och Jossan... I vått å i torrt har dom funits där, och dom hör av sig så fort dom märker att jag mår dåligt. Ni andra pff , nu vet jag att ni är mina ''hej hej'' kompisar , inget mer!

Jag har iaf fått min ungdomstjänst nu iaf , det blir på ett äldreboende i Öregrund,  vilket känns toppen eftersom jag redan har erfarenheten med äldre redan.
Jag hade praktik på ett ålderdomshem som hette Danvikshem. Undet tiden jag jobbade där var mitt liv toppen , jag kan faktiskt inte komma på en ända dag som jag måde dåligt på i dom 7 veckorna , det förändrade hela mitt liv, jag var något där och jag fick så mycket beröm , att jag gjorde bra ifrån mig, jag gick ut är med högsta betyg i handen , jag måde så jävla bra , önskar jag kunde ha vart kvar där nu men skolan behövs ju också.
Då kändes allt toppen , jag åkte hem till mamma å pappa varannan gång , jag var inte beroende av tabletter å allt gick så bra, jag fick ta det ansvar som jag ville, det ansvar jag klarade av..
Sen var de så himla skönt att bara komma bort från vardagen lite , bort från äckelskolan å få göra sin sak , pyssla om gamlingarna och sitta å prata med dom och ge dom den tiden dom saknar , gå ut å gå och fika.. Underbart!
Saknar den tiden , men jag ska inte blicka bakåt för då gräver jag bara  ner mig !

Jag vill ha frågor från er , ni får ställa allt ni vill å jag svarar ärligt. Inga frågor är dumma bara svaren ;)

 

/ LouiseEriksson


Kommentarer
Postat av: ♥Jenny♥

nawww tack man kan adlrig tvinga nån att tro så jag förösker inte hehehe" det jag säger är bara att det finns en bok alla borde läsa en sak alla borde ge en chans speciellt då livet käns som att allt går emot.det finns ingen som kan få dej att tro eller tycka något du inte vill så vad ahr du att förlora..ja hoppas det löser sej för dej verkligen de gör ont å se nån som it mår bra.

2009-07-02 @ 21:41:09
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny♥

bibeln en studie bibel så du förstår! men vill du inte så läs en -glimt av evigheten- den är skriven av en man som söp reste runt säkert punda lite oxå mm som dog men blörjade leva igen den är helt fantasisk dom behandalde honom enomrt illa allt som kunde gå fel gjick fel man blir så arg å chockad man kan itne tro människor är så onda ingen jätte stor bok en lite boket bok bara tar inte alls länge att läsa !

2009-07-02 @ 22:33:37
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

Vad ska du göra i helgen då?:)

2009-07-03 @ 10:55:49
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny♥

haha jaja var sån då hehe händer idag då

2009-07-03 @ 12:51:17
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: MISSEXTRA

sv: Kul! Själv ska jag åka till mitt sommarhus:)

2009-07-03 @ 13:14:31
URL: http://carrosfashion.blogg.se/
Postat av: patrik w

hur blir man som person av en sånhär barndom? mkt sex, cigg o sånt? du verkar iaf som en stark person!

2009-08-12 @ 16:21:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0