helt slut !

Vart ska jag börja någonstans , ett helvetet jobb i borlänge , flyttade ut en djuraffär till en ny lokal , jag tror jag bar över 200-300 foder påsar , som väger runt 10 kilo. Sen så bar jag ut massa saker , å ja jag orkar fan inte ens tänka på det , jag är helt slut nu. Kom hem idag , vilket inte var planerat men så blev de.
Fick nyss en komentar av en tjej SARA från London , jag måste bara säga såhär, Neka aldrig dina barn deras pappa , det blir 10 ggr så mycket värre , låt barnen komma och säga,  NEJ mamma jag vill inte vara med min pappa , för då är de deras egna val , även om det är småbarn så är de bäst så.
Att jag hade mina tankar på att pappa tagit livet av sig , att jag börjat missbruka droger , är PGA att jag inte fick varken träffa eller prata med han.. Sen dels att myndigheter sa att han stuckit bort. Tack för komentaren.

Nej jag vet inte riktigt vad jag ska göra nu , Jesper ville träffa mig ikväll , men det får vi se.
Det är så skönt att iaf ha någon som man börjar lära känna här i sin ensamhet.

Iförrgår , var jag rasande , mamma ringde mej och var upprörd , rikigt ledsen , jag frågade vad som hade hänt och hon berättar då att min lillasyster bedragit mamma på en summa pengar , från mammas VISA kort , jag blev så jävla besviken och arg , men jag hoppas verkligen min lillasyster har dåligt samvete för de tycker jag hon ska ha , nu är de så att syrran kommer läsa detta och bli skit sur på mej för att jag skrivit detta , hon kommer be mig dra åt fanders och att jag är en fitta och idoit som jag är varjegång , jag inte är glad på henne , men hon får bli bäst sur hon vill , ochc hata mej exakt hur mycket som hellst , men hade man haft en mogen lillasyster så hade inte hon blivigt så sur utan sagt ifrån , men jag känner Syrran så de lär bli världens jävla liv! -.-

Skriver lite mer ikväll.


/LouiseEriksson

Kommentarer
Postat av: Jenny

nej det e verkligen inte det det har varit grytm tufft i bland men livet är vad man gör det till när omständigheterna gör det surt får man vända det å göra det till det bättre!

hur är det med dej nu då läste att du pysslat med droger! hört att det är en evigkamp fastän man tagit sej ru der pratade med en tjej som varit ren i 2år tärffade henne då hon hadde fått ett enomrt sug att börja igen hon sa att det var fruktanscärt att det enda hon hadde gjrot avr träffa en hon prukad epunda med så kom de det där hemska suget!

2009-07-01 @ 16:37:50
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: besvikelsen

måste du lägga upp lite för privata saker om mig i din blogg, ens egna blogg ska handla om sig själv, jkag har dåligtsamveta och kommer nog ha ett bra tag, har lärt mig en läxa och sånt, men jag uppskattar inte att du skriver negetiva saker om mig och har fördommar om mig, visst du känner mig men saker och ting kan förändras, ta bort blogggtexten om det om du kan vara mogen kram, besvikelsen i släkten

2009-07-03 @ 19:38:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0