Soc möte

Jahapp , gick å la mej sent igår , för jag skulle snacka med Linus på MSN men hela internet fuckade ur , så försökte fixa de , men de gick inge vidare -.-  så stackars Linus fick vänta skit läänge ...
Ska ringa han snart , har lovat de.. Snackade nyss med Patrik , trevligt trevligt.
Hade socmöte idag , blir ingen hemresa till pappa , för dom kunde inte lita på mej , att jag inte skulle börja med skiten igen.. så de sprack :/ men pappa å hans familj kommer till mej ist å hälsar på , det ska bli skit nice ! <3
Saknar dom som faen ! <3

Lite jobbigt , att Soc är sura på mej , men nu vet dom ju hur jag tycker om dom iaf , så vi kan ju vara sura på varann tillsammans ist ... syster yster , fuckade ur igår , orkar inte bry mej om henne längre , hon får göra sin jävla val nu.
Har varnat henne för många ggr , så nu skiter jag i det ..
Blir mer blogg ikväll . <3

Kyss !

(pappa)

/LouiseEriksson

Kommentarer
Postat av: busiigare

hur gjorde du din blogg såhär snygg snälla kan du hjälpa mig så min blogg kan bli snyggare??//www.busiigare.blogg.se

2009-08-06 @ 12:15:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0