Vad är en mamma ?

Sitter med hela kinden full uti tårar , skulle ringa å kolla läget med mamma som vanligt , vi hamnade i en diskution om pappa , för att jag sa att jag ville åka till honom och hälsa på i slutet på Juli början på Augusti , då utbröt de ett helvette, att jag inte skulle få träffa min far alls , att han är ett svin och att mamma vill döda honom , att han förstör mig.. att höra sånt är inge kul , min pappa har sjukdomar det vet vi , men så länge som jag inte låter det påverka mig är de ingen fara , nu blir det ingen pappa heller , vad har jag att leva för , jag sa till mamma att jag inte vill att hon och syskonen kommer och hälsar på mig till helgen , för jag orkar inte psykiskt, hur får jag tårarna sluta ramla ner på tröjan , var är min familj , VARFÖR KUNDE INTE JAG FÖDAS MED IAF EN FÖRÄLDER SOM ÄR NORMAL ?!
Sitter å funderar på vad jag ska göra... är rädd för mig själv just nu , försökte förklara för mamma och Min fostermamma hur jag känner , men mamma lägger bara på luren och F-mamma säger några ord och går , samma jävla visa samma gång. Nu känns det hopplöst , försöker verkligen tänka på att jag ska hålla ut , att jag fyller 18 nästa år , å då ska jag ut på krogen å tänker på posetiva saker , men det ser mörkt ut , tror detta kommer sluta med behanlingshem.
En sådan depression som jag har nu , har jag aldrig haft.
Vad är en mamma ? Är min mamma en mamma som stänger ute mej så , säger att hon inte ''orkar'' prata i telefon.
Men hur fan ska hon orka va min mamma hela livet frammåt ? Vad fan är en mamma ?
Vågar inte leva längre... orkar inte leva längre , allt kan fukka sig !

/LouiseEriksson

Kommentarer
Postat av: victoria sjöberg

va stark gumman, finns här för dig! allt kanske inte blir perfekt en dag, men de kan bli bättre. älskar dig gumman, ge inte upp <3

2009-07-01 @ 18:22:07
URL: http://sssjoberg.blogg.se/
Postat av: Anonym

skaffa dig en inkomst och flytta hemifrån när du blivit 18. som jag förstår det så verkar du inte ha fått den bästa fosterfamiljen.

2009-07-02 @ 02:43:21
Postat av: ♥Jenny♥

jag msåte säga att det där e något jag alltid trott att man låter sin egen skalle lura en på något sätt ja har aldrig drogat sjelv så därför e de svårt attt sgäa!

jag älskar din inställning att du adlrig mer ska göra de den kommer ta dej långt!

2009-07-02 @ 11:12:59
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: ♥Jenny♥

vad fruktansvärt måste vara så himla hemskt men vill du träffa din pappa gör det då far i allfall ! din mamma är säkert ledesen upprörd å vet inte vad hon säger vi funkar juh sådär i bland vi människor säger saker som vi inte alls menar bara för att vi är ledsna arg sårade kanske oxå för att skydda!

det e så enomrt förtvivlande att må riktigt riktigt dåligt jag har varit där jag har mått så fruktansvärt men adlrig trott på att deprisson e något vi normalt kan sätta oss i jag menar känner du som att du har den blekaste koll på dej sjelv då du blir enomrt nere riktigt ledsen kanske skriker å tårarna bara sprutar kanske säger saker och gör grejjer du vet du inte normalt skulle göra över det som fick dej göra de utan det känns som att nått annat bara geppar tag i en förösker få en att må så enomrt dåligt tänka på allt jobbigt bryta ner en slita tag i nacken och dra en neråt.så att det finns något ont och mäktigt det kanske inte känns så långt borta men då finns det oxå gud det bra det som är motsattsen till det!jag vet att det inte fanns något på hela jorden som kunde hjälpa me ur det jag var i å nu mår jag fruktansvärt bra för jag tror och vet jag visste att det fanns hopp för mej med! nu kanske allt detta verkar totalt sinnesförvirrat hehe de skulle no jag tyckt förr men skippa bara fördommarna å läs inlägget om min frälsning kanske du känner igen dej på nått kram

2009-07-02 @ 17:28:13
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/
Postat av: Anonym

klart som fan hon reagerar så när det gäller pappa lolla, tänkt dig för lite, du vet vad som har hänt varenda fucking gång vi vart hos pappa, eller jag senast hon är en mamma och vill skydda sina barn, så JO du ahr en mamma, (står inte pånågonsida)

2009-07-03 @ 19:41:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0