Bränd !

hallu.. idag har jag legat ute i solen , vilket har gjort att jag bränt mig på baksidan -.-' det svider å gör ont.
Men de tål jag , smärta är inget!

Jag tänker tillbaka på sisst jag var så här bränd , det var när jag och mamma och två småbröder var på Rhodos , jag bodde då hos mitt gamla fosterhem , mamma hade frågat mig om jag ville följa med. Socialen tyckte inte direkt om idén eftersom jag och mamma hade enligt dom ett ''ostabilt'' förhållande. Men vi lyckades övertala dom , och jag vet att jag fick två regler av dom , för att få åka med .
1. Gå iväg om det uppstår en konflikt mellan mig och mamma
2. Inte bli irriterad på nått.
Jag minns inte så noga  , men jag vet att det uppstod ett bråk mellan mig och mamma , och jag gick därifrån... in efter mig kommer mamma , och skriker , uppsöker bråk , och jag som inte är konflikträdd på för 5öre fortsätter då detta bråk , och det slutar alltid med att mamma blir ledsen och går iväg , jag sa då till mamma att jag ville att hon skulle ringa Socialen , för jag ville sätta mig på ett flyg hem igen , att jag inte ville ha nått med henne att göra , att hon kunde dra åt skogen och dö.. minns de så väl ... att jag var berädd att lämna min mamma på Rhodos , för en konflikt , är skrämmande , för då måste jag varigt jätte arg... Mamma hade gjort allt hon kunnat , hon hade inte råd att åka på denna resa egentligen , men gjorde det ändå. Hemskt minne .

Mina och mammas bråk har alltid gjort ont i mig , för det är nästan ALLTID jag som startar dom , jag älskade bråk och tjafs , att vara grov i munnen det kan jag. För jag har alltid lärt mig att ett ord gör ondare än ett slag..
Nu bråkar jag och mamma sällan.. Vi har bara små enstaka tjafs , men det är oftast när jag är deprimerad som det kan uppstå.

Jag och mamma kämpar på , vi är starka. Hon förlorade sin dotter , och jag min mamma.
Anledningen till att jag kämpar i mitt liv , det är för min familj , det är de som håller mig i liv.

Ska gå och smörja in mig med kylbalsam igen för det svider nå så åt fanders.


.jag.

/LouiseEriksson


Kommentarer
Postat av: Marina

Du är så otroligt jävla stark Louise, jag är verkligen stolt över dig.Fortsätt att kämpa, jag håller tummarna! Jag älskar dig.

2009-07-02 @ 21:39:04
Postat av: CASSI DA QUEEN

så fin du är!



sv; tack desamma :D

2009-07-03 @ 20:18:09
URL: http://casses.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0