Vad ska jag göra ?

Nu är jag så jävla trött , spelar ta mig fan ingenroll vad jag gör,  vad jag säger , eller hur jag lyssnar så gör jag fel... minsta lilla , kan vara att jag hängde handuken på altan räcket ist för på torkstället där ute , så är de fel.
Jag är så arg nu , att jag tänker sitta inne på mitt rum hela kvällen. Ingen idé för mig att gå utanför min dörr , för då är de säkert nått mer som är fel.
Jag känner mej som en dum flicka som inte vet något , som inte fattar något.. precis så som alla beskriver mig.
Blon från Karlstad , är vad dom kallar mig , ni hör ju bara hur de låter.
Som om Sthlm eller malmö eller vafan som hellst är så himla mycket bättre än Karlstad ? NEJ ! Det är de inte.

Nu undrar ni kanske varför jag är så jävla förbannad.
Jo de hände en liten incident vid middagsbordet idag..
Vi sitter å äter revbensspjäll , vilket jag HATAR eftersom det innehåller ben och senor och fett.  Jag klarar inte äta det. Men skit samma. Vi sitter å äter , sen säger min fosterpappa  något som han vet sårar mej , som jag tycker är jobbigt. Han satte sig å gjorde narr av mig  , för en sak som jag verkligen tycker är jobbigt.. alla tyckte detta självklart var roligt, men de tycker inte jag , jag blev skit ledsen vilket alla såg, och blev sedan så jävla arg att jag tog mitt vattenglas å kastade det på Per.. vände sedan bort mitt huvud och blev arg å ledsen , fick då en grinig fostermamma , för att ha kastat vatten , men vadå ? :O ska man inte bli irriterad å arg på fosterpappan , som sa  sånt , nej de var roligt. !

I samma veva fick jag sms av mamma och berättade hur ledsen jag är , och vad som hänt , men det är som vanligt , mamma ska skydda mina fosterföräldrar å säga att jag gjrot fel.. bad henne dra åt helvette nu , vilket svider i mig , jag hatar att hon är sådan , KAN HON FATTA att det är jag som lider av detta , att allt ska man inte skämta om.. finns vissa saker som man inte ens ska säga , för att de kränker en person så den blir ledsen..

Han kommer sedan in till mig igen efter att ha gått in på mitt rum och stängt dörren , han kommer in skrattar åt mej kramar mej och skrattar lite till när han inser att jag är väldigt upprörd ... jag vill vara ifred å säger de till han , MEN man fick inte ett förlåt äns, utan detta var ju sååååååå jävla roligt att hela min kväll hela min natt är förstörd nu kommer inte tårarna kunna sluta rinna på ett bra jädra tag.

Jag hatar att jag bad mamma dra åt helvette ... det var jävligt onödigt av mig , men hon måste tänka på att det sårar mej när hon hela tiden ställer sig på fel sida, när jag är upprörd och ledsen så är de jag som är fel , jag som ska skärpa ihop mig , å att jag får tåla lite mer att inte vara så klen ..  MEN VAFAN , jag kan inte ta smäll efter smäll , tillslut får man nog. Men men jag ska inte öppna min käft till henne en gång till när jag är ledsen , för de gör mig ju bara arg , och ännu mer ledsen.

Vad fan ska jag göra , jag orkar inte mer , jag måste få en paus härifrån , jag vill bara ha lite avlastning.
Det är inget emot familjen eller nått,  men de är just att jag börjar känna mer känslor och bli mer instängd , det är farligt för mig , för till slut exploderar jag vilket jag har gjort 2 gånger , och jag vill inte va med om det igen.

Första gången , så hade jag tagit på mej så mycket av alla andras problem , levde efter andra, hade aldrig tid att tänka på mig , själv, skulle bara hjälpa andra å sätta andra framför mig själv, tillslut var jag så instängd i mig själv att jag exploderade å fick en Panikångest attack.. jag var på väg att ta livet av mig , jag ringde min mamma å bad henne komma å hämta mig i sthlm , för annars skulle jag ta livet av mig  , jag var hysteriskt , jag skrev ett brev till familjen , tog en karta sömnpiller å somnade , hände ingenting , men det var så hemskt.
Andra gången, var jag hemma hos mamma , å då hade jag å mamma bråkat oavbrutet i 3 dagar om stulna pengar å cigg ... mamma ringde då socialen och sa att hon inte ville ha kvar mig längre att dom fick komma och hämta mig. Jag kände mig så himla övergiven och oälskad , och får en ångest attack så de skiker om det , hela vardagsrummet blev så stort , och jag var så liten , min lillbror satt framför tv'n och spelade tvspel , när det flög en vas mot honom och jag rev sönder allt , jag skrek i panik , för det gjorde så ont inuti mig , det krampade occh jag fick ingen luft , jag föll ihop på golvet , och mamma sprang fram till mig å klappade på mig, jag skrek att hatade henne och älskade henne , jag visste inte alls vad jag pratade om , mina syskon såg detta och blev helt förskräckta , jag fick ingen luft och jag trodde jag skulle svimma , det gjorde så jävla ont  i kroppen , det var som om någon klämde ihop mej till en liten boll .. mamma visste inte om hon skulle ringa psyk å få mig inlagd där , men ist ringde hon mormor , å mormor kom , jag var inte helt återstäld förens dagen efter. Jag fick sova hos mormor den natten och i ngra dagar efter för att vara säker på att jag var okej..

Efter dom två incidenserna , vill jag inte att detta ska hända igen , därför blir jag så förtvivlad , vad ska jag göra ?
Vem kan hjälpa mig ? Jag låter ju som ett jävla vrak nu , men jag är så himla rädd att jag ska få en attack igen.

Kanske är de lika bra att jag går å tar mig en kopp te , och tittar på en film. Måste få nerverna i styr .. måste ringa mamma å be om ursäkt annars kan jag inte sova inatt.


jag och mamma på julafton.
(klicka på bilderna så blir dom större)

/LouiseEriksson

Kommentarer
Postat av: Jessica <3

Älskling <3 Jag klarade inte av att läsa allt, särskilt inte den sista biten. Gud, jag får fan tårar i ögonen, när jag läste om panik attaken ville jag bara gråta, jag såg dig framför mig, ligga på golvet skrika och gråta, gud :'(

Älskar dig så jävla mycket gumman<3

2009-06-28 @ 00:20:12
Postat av: ­-Milly-

Åh vilken fin blogg du har!

Hoppas att du får en underbar dag!



Kika gärna in min tävling om ett presenkort..

KRAM!

2009-06-28 @ 07:21:14
URL: http://designbymilly.blogg.se/
Postat av: Randy

Vad sorglig blogg du har, hoppas att allt ordnar upp sig för dig!

2009-06-28 @ 09:31:18
URL: http://randys.se
Postat av: Anonym

Vill du ha gratis kläder i en mängd olika klädaffärer?

Tryck på länken och registrera dig sedan kan du börja samla ihop poäng som du själv väljer när du vill byta in till presentkort.



http://www.gratismode.se/?c=57742

2009-06-28 @ 12:33:41
Postat av: EmmaEriica

Hejsan! Fin blogg du har!

Jag har frågestund nu i min blogg och det skulle betyda mycket om du ville ställa mig nån eller några frågor. Jag kommer att svara alla frågor med 100 procent ärliga svar!



emmaeriica.blogg.se



tack!

2009-06-28 @ 16:38:23
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: EmmaEriica

Tack för din fråga/dina frågor! Du gjorde mig jätte glad! Vill du fråga mig mera så är det bara att göra de, jag blir bara mera glad!



Jag kommer att svara på din fråga/dina frågor inom kort. Håll utkik i bloggen :)



EmmaE.

2009-06-28 @ 17:14:24
URL: http://emmaeriica.blogg.se/
Postat av: Malin-Hockeyfruga

hum.. usch inte lätt..hoppas verkligen att det löser sig på bästa sätt..ta hand om dig!

2009-06-28 @ 19:55:33
URL: http://mysunshinestory.blogg.se/
Postat av: Jenny

hejsan! hittade ljust hi din blogg verkar underbar och grytm bra att den finns jag ska återkomma och läsa mer ur den! det finns massvis me dmänniskor som dje jag ahr sjelv haft ens tödfamilj en bra sådan sm tur var!

2009-07-01 @ 11:03:23
URL: http://liktenfjaril.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0