Kan jag sluta tänka så mycket ?

Idag är de nog en bra dag , än så länge iaf. Solen skiner och jag har legat ute i flera timmar och solat, snackade med Milla en timme eller nått på luren , för lite socialt sällskap iaf.
Hon och hennes lillsyster hade ett ''typiskt'' syster mot syster bråk.

Det fick mig att tänka på min lillasyster  , hur mycket jag saknar henne , och våra syskonbråk.
Min lillasyster Emma 14år  är den jag är mest avundsjuk på , skulle vilja ha det som henne , ute med tjejerna och shoppa , festa med vänner , och komma hem till sin familj.
Avundsjuk är jag på de mesta , tycker alltid folk har de mycket bättre än mig , att dom är mycket mer ''fria'' . 
Jag tänker så otroligt mycket på allt , idag fastnade jag på avundsjukan.
Ringde syster och hon var ute och shoppade med Moa , sen skulle hon hem till sin killkompis och kolla på film.
Bara de gjorde med depp igen , vill också ha ett sånt sommarlov, ett normalt tonårs sommarlov.
Kunna vara med vänner , ute och shoppa , sen festa på kvällarna.
Men denna somm.ar är de landet , här känner jag INGA!
Bara familjen , Pernilla ( fosterhemmets dotter ) har sin pojkvän och vänner här,
Men jag är alltid hemma, när hon är ute.
Så kommer hela sommarlovet se ut för mig , bara vara med fosterhemmet.
Visst vi kommer göra roliga saker, men jag vill också vara med mina vänner. :( 

Men annars har dagen varigt bra , jag har haft ett bra humör och bara legat i solen.. så de är bra! 
Ska snart äta middag ! 
Jag vill bara sluta vara avundsjuk på min syster och sluta tänka på saker som gör mig depp.  Men de är lättare skrivet än gjort. 

Ska jag slå en pling till mamma , och syskonen å tala om för dom att jag saknar dom , och höra hur småbröderna har haft sin dag. 

Saknar dom så otroligt mke , så de gör ont bara tanken av att tänka på dom. 
Innan jag omhändertogs , önskade jag att dom vore döda, men efter att ha varigt ifrån dom , förstod jag hur mycket dom betydde för mig och hur mycket jag älskar dom , vilket har gjort att jag sällan väldigt sällan bråkar med dom. <3 

 Men men jag får försöka sluta tänka bara för idag och hoppas att jag klarar mig inatt utan tankar.
Ska ringa dom nu !
                                                                                        

Lillasyster Emma !

/LouiseEriksson



Kommentarer
Postat av: emma

naw gumman älskar dig väldigt mkt, <3

2009-06-18 @ 15:10:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0