Kul som nykter , men jobbigt att inte frestas : (

Jag trodde verkligen HELA mitt sommarlov , skulle bli piss ! Men på Midsommar vände det för stunden :)
Cissa , min äldsta fostersyster ( 18 ) kom hit med 3 tjejkompisar, och min Fosterkusin ( Felicia '' Felle'' 18 ) med hennes 3 kompisar ... Det har festas i 3 dagar nu.. och jag har vart med , men jag har varigt den som inte dricker,  eftersom jag inte får för Soc , och fosterfamiljen.
Det har varigt skit jobbigt ska jag tala om , det verkligen bränner i ÖL-tarmen på mig , jag blir så frestad av alla dricka så de inte är sant ! :O  jobbigt som saaatan !

Känslan av att lixom , inte göra saker , har fått mig att känna att jag är liten igen , alla regler å så. Vet inte hur jag ska förklara , men de är lika bra att jag inte gör de , för jag är sämst på att utrycka mig rätt !

Humöret känns ganska bra än så länge , saknar min familj så otroligt otroligt mycket ! :'( men men dom kommer hit till Öregrund snart å hälsa på ngra dagar , så de känns ju lite bättre. :)

kl 01:10 , å jag är så jädra sugen på att gå tillbaka till feststugan å umgås å skratta mera , men får inte :/ ska sova nu egentligen , för jag ska tydligen inte sova hela dagarna .. vilket jag inte gör :/ tycker inte jag iaf. men men , jag pallar inte bry mig om de. Snart är jag arton (: eller aa om typ 304 dagar eller nått sånt :P haha (:

Slog mig en tanke nyss :o
Hur kommer de bli på måndag ? När alla drar ? Då kommer jag inte ha någon att gå ut med längre , då kommer ju allt bli som vanligt igen.. :( depp jag blev nu '' / åååååh ! Jävla förbenade sommarlov !

Lika bra jag slutar skriva nu , för jag kommer bara få en massa damp å tankar igen , så kommer jag gräva ner mig i det å inte kunna sova  som vanligt !

Godnatt på er .. <3


Fanny , Tissa, Cissa och jag på båten idag.

/LouiseEriksson


 


Kommentarer
Postat av: Anonym

allt du har skrivit här på bloggen

rör mig, inte för jag har varit

med om något sånt. tycker synd om dig

att du har varit med om så mycket!

hoppas allt går bra med dig!

även om jag inte känner dig men :)

2009-06-26 @ 23:18:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0