Miss my boys !

Igår ringde Daniel flera gånger å snackade lite , Daniel är då mitt ex , som jag bode hos mer eller mindre den senaste tiden som jag var i hemma i Karlstad , sen bodde jag hos han flera gånger under veckan som jag var på rymmen.
Gillade honom som fan , men vi hade våra problmen , å små gnällde på varann hela tiden.
När han drack å tog tabletter , så blev jag som en sak för honom , jag kände mig som att jag var luft , att jag inte fanns.
Jag gillade verkligen Ewa, Daniels mamma , hon förklarade mycket för mig om Daniel och jag fick en inblick i hans svårigheter , och lärde mig att inte klandra han.
Hans storebror Mathias träffade jag tillsammans med Daniel nästan hela tiden , kändes som om Mathias känner mig bättre än Daniel och var mer med Mathias också :)

Idag ringde Mathias och snackade lite , tycker det är trevligt att dom hör av sig båda två faktiskt.
Märks att Daniel fortfarande är lite svartsjuk , när Mathias skojjar om att jag är hans och sånt.
Det är gulligt tycker jag , för då känner jag att han iaf tycker om mig ;)

Saknar dom faktiskt , dom vill att jag ska komma och hälsa på .. KLART SOM FAN att jag vill , men jag får ju inte , får inte åka till Karlstad nå mer på ett bra jävla tag iaf.

Jobbigt som satan , jobbigt jobbigt!    Men ska göra allt för att få komma till Pappa i 2 veckor på sommarlovet iaf. (:
Då kan jag ju bara svänga in hos dom och dricka en öl eller nått (:                                                               
Mathias ( deckad i min säng )
&
Daniel <3
miss u my boys.

/ LouiseEriksson

Kommentarer
Postat av: Jessica :) <3333

Kämpa på bruden

2009-06-16 @ 21:01:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0