Stockholm-Borlänge.

Jahapp , bästa nyheter EVER när man vaknar.
'' Du ska följa med mig till sthlm på kalas , och sen ska vi till borlänge för du ska jobba så du kan betala av ina böter''
Wihie.. visst det är väl bra att jag kan betala av det , men alltså .. jag hade ju andra planer för idag : (
Sånna här saker ska man inte säga till mig på det sättet , det kan förstöra hela min dag. : / Jobbigt.
Nu kommer jag gå opeppad hela dagen.. Jag hoppas bara att Felle ska följa med på den där festen, så slipper jag vara ensam.. Det jobbigaste är att den här tjejen som fyller år , går i min paralell klass på Åva.  Hon går Barn&Fritid. PAIN !
Men de sämsta är lixom mitt jobb jag ska få. Flytta över en djuraffär till en ny lokal. Men men , det är snällt att jag kan få betala av mina böter.. så slipper jag hamna med den hos kronofogden.. :)

Ikväll kommer jag uppdatera mer om varför jag fått mina böter. Ganska tragisk historia faktiskt.
Men nu ska jag dricka upp mitt Te och sen klä på mig , å så.

/LouiseEriksson


Kommentarer
Postat av: Jossan

åh min prinsessa, de låter så himla roligt de där asså! xD

Shit happens when u party naked.. or something



älskar dig baby, jag hoppas vi ses snart!

2009-06-29 @ 17:34:56
URL: http://lillajossi.blogg.se/
Postat av: I S A B E L L A

sv: Tack snälla du :) Hihi, det blev lite somrigt och sådär :)



Hoppas du haft en bra dag

2009-06-29 @ 20:15:54
URL: http://tinkerbella.blogg.se/
Postat av: Lollolindberg

Hej tjejen , tack för din kommentar i bloggen ..

Beklagar det med ditt barn som du förlorade . Men du verkar vara en stark tjej som klarar mycket =)

kram

2009-06-29 @ 22:20:32
URL: http://lollogoddess.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0