Jobbig dag , men ändå på bra humör (Y)

Drömde så konstiga drömmar inatt..
En dröm om Daniel , som jag inte vet hur jag ska tyda ?
En annan om Tberg ( ett gammalt ex ) som jag absolut inte förstod ett skit av !?
När man drömmer två olika drömmar om sina ex , ens första kärlek, och ens sista ?
Vad ska det betyda ?
Men men ,  konstigt bara ! :S är ju över dom sedan länge sen , men ändå drömmer jag om dom , och i drömmarna vavr jag lycklig ihop med dom, vilket jag inte är på riktigt! Hmm konstigt, men nu ska jag inte spekulera mer i det idag , för det har jag gjort tillräkligt.  :)

Fick ett sms idag , som grep mig och vred om mig direkt.
Det var från min älskade gamla Fostersyster från ett gammalt Fosterhem.
Hon har haft samma som mig , svårt med socialen och levt så som jag.
Men idag fick jag ett sms där de stod :
Sys ja flyttar hem vecka 34 och nu är de vecka 25... de blir i mitten av augusti... fan fattar du hur glad jag är...
har väntat på den dagen så jävla länge nu, asså du fattar inte du fattar inte hur länge jag väntat på den dagen...och de bästa är att jag flyttar till pappa då, långt bort från ALLA problem...<3 '' Så stod de , jag blev sjävlklart glad för hennes skull , hon blir lixom fri , men inom mig väktes de känslor som misslyckande , att jag aldrig kommer få den dagen .. jag kommer ALDRIG få flytta hem. Klarade inte av att svara på smset , är skit glad för hennes skull , men jag känner mig som ett stort misslyckande. Vill också kunna skicka sånna sms till mina vänner , men de kommer jag inte kunna göra TYVÄRR ! :(
För jag vet att dom kommer släppa mig , när jag gått ur skolan , vilket är om 2år. Då är jag 19 vilket säger sig självt att jag inte vill flytta hem till min mamma utan då vill jag ju börja mitt egna liv. Skaffa ett jobb och köpa en egen lägenhet.
Så den dagen kommer aldrig komma för mig :'(
Det vill sägas att jag aldrig mer kommer få bo hemma.. att jag fick 12 år tillsammans med min familj, ist för 18 .. missat 6 år av kärlek och syskonkärlek , ungdom som en vanlig tonåring i hela jävla 6 år !!

Var hos Polisen i Östhammar idag också , skulle skaffa ett nytt pass !
Det var fan de mest tuffaste jag varigt med om denna vecka ... att kliva in på polisstationen :O jag kände mej uttittad hela tiden , även fast jag bara var där att göra ett pass. :S
Sen när jag skulle ta fottot , så började jag skaka , så jag fick göra om kortet flera gånger, de känndes som att jag gjort nått fel och att dom äckliga blå uniformerna skulle ta mig , och göra mitt liv ännumer piss !
Fick posttraumatisk stress där inne.. USCHAS dit in vill jag inte igen.
Jag blev ju gripen av polisen den 9 april detta år för misshandel på en 2 år äldre tjej , som blödde från ansiktet , och den kvällen blev jag själv misshandlad i polisbilen , (men är man så uppkäftig som jag var så är de inte konstigt) men ändå !
Blev senare dömd av Karlstads Tingsrätt , för misshandel och fick betala skadestånd och ungdomstjänst.
Så det var nog en av anledningarna till att de blev så jobbigt som de blev :( men men , jag lever ju och jag är hemma så ded känns lugnt, nu räcker de med mer utflykter för mig idag iaf. :')

Så idag känns min dag lite piss faktiskt. :( men humöret är med ! (Y)

Patrik kanske kommer förbi och säger Hej sen.. KANSKE (:

Känns jävligt tufft att träffa han igen , efter allt som hänt.. Men jag tror jag har kommit över honom nu iaf. Så vi får se hur de funkar att hålla sig till vänner nu , och sluta bråka , och var svartsjuka på varan , men de klarar jag ! (:
I'm strong !
Jag är nog så gott som över honom. (: vill bara ha honom som vän och de är de som jag har fokuserat på i ngra månader nu , men har inte funkat så bra. Men nu ger jag det ett nytt försök till vänner.
Det SISTA också !

Nej nu ska jag fortsätta titta på greveholm (: och gå ut med kissnöiga hundar (: 

 

Jag å Patrik , hittade bara den bilden -.- !

/ LouiseEriksson

Kommentarer
Postat av: karolina

så himla jobbig att känna att man aldrig kmr få flytta hem igen :/ , vet hur det känns ... bor själv i fosterfamilj nu och min soc vill typ aldrig prata me mej... men men sånt e livet.

2009-08-13 @ 16:51:10
URL: http://lillluu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0