vad har hänt med mig ? :O

Hej hej , nu har jag var på lite semester några dagar å inte haft internet -.-'  har vart på Gotland men fostermamma ( Camilla ) och Fostersyster ( Pernilla ) det var då jag upptäckte hur stark jag måste bli för att klara livet.
Vet inte vad de vart med mig där , men allt känndes så jävla jobbigt.. 8 skavsår fick jag på fötterna , jävligt ont , och mitt humör var så jag kunde ställa mig å skrika hur högt som hellst.. men jag ''vågade'' inte... vill behålla lugnet å LE , men ibalnd kan man inte le, det var så att jag fick tillslut damp på min mobil som hela tiden la på mitt samtal.
Jag blev då arg , vilket inte är så ovanligt , då fick jag min första utskällning av min fostermamma ( Camilla ) jag klarade inte ta det , å blev alldeles gråt färdig , ville hem , eller JAG VILL HEM !
Det känndes som att alla där hade gaddat ihop sig mot mig , för allt jag gjorde var fel , allt jag sa var också fel.
Det var dom värsta dagarna hitills detta år för mig . Usch vad piss jag mådde!

Varför ser jag detta hat hos människor ? Varför kan jag aldrig sluta HATA ?
Jag har ställt mig en ända fråga till folk runt omkring.. : Vad gör jag för fel, eftersom det blir fel ?
Jag har fått svar som att det inte är jag som är felet , utan de är alla anda runt omkring som får mig känna världelös.
Jag har tappat så otroligt mycket kompisar bara för att jag ska vara så gott som instängd på sommarlovet..
Den ända som jag har kvar de är ta mej FAN Milla ! Vart är alla andra ? Ni som säger att ni älskar mig ? Varför hör ni inte av er , bryr er å kommer å hälsar på när ni vet att jag lever ut i ett helvette ? FALSKA ! Ni är tyvärr inte mer än ett '' hej '' för mig längre ''/ 
 
Sen har jag haft jätte svårt med min Mamma , hur mycket jag än älskar henne , så förstår hon inte , ochc hon gör allt bara värre för mig , ist för att få mig LE så får hon mig FLIPPA som ett jäddra svin ibland , jag tror då inte hon gör de med flit men svart i ögonen blir jag..

jag har tänkt väldigt mycket på min barndom dom senaste dagarna ... hur jobbigt jag faktiskt hade det.
Syrran å jag bråkade alltid , jag verkligen hatade att få mer syskon , ville döda både mamma och pappa när dom bråkade , hur jag var tvungen att ta ställning till deras bråk , att alltid fått försvara dom i olika sitiationer , hur jag kämpat för att få dom vänner , och hur jag tog hand om mina gråtande småsyskon när väggarna skakade å grälandet bara blev högre.. Hur mycket jag kämpat, hur fan orkade jag ? 
Jag har fått tillbaka minnesstunder som jag aldrig komit ihåg innan ... som varigt så hemska att det skulle upplevas som en mardrömm för vissa. 
Saker som svider i folks ögon om jag bara skriver de , så därför låter jag bli just idag.
Jag är så jävla äcklad av mig själv. Jag tycker jag är äcklig , för de liv som jag har , killar som bettet sig som svin , föräldrar som stäl av sina barn , socialen som hugger en i ryggen å jag ryser !
Mår så illa över mig själv ... jag hatar mig själv.. vad fan kan jag göra som gör att jag mår bättre , inte bara kleta in 100 kilo smink å sätta på mig utmanande kläder för att känna att jag inte är äcklig för en gångs skulle , utan vad ska jag göra för att må bra å tycka om mig själv jämt ?

Sen vill jag bara skriva en sak.. att jag är inget som du kan ta på och sen fucka skiten ur mig å dra bara så du vet. 
Jag är ingen engångsförpackning som du kan använda en gång och sen slänga.. 
Jag är en brud som har tillräckligt mycket svek sedan innan å behöver mer. Tänkte bara säga de.

Tänkte skriva mer om hur mitt liv har varigt förr ... men just nu så orkar jag inte psykiskt , för att inte bryta ihop och för att kunna sova inatt.

Har snackat med Patrik i telefonen också, ringde honom å kollade läget. (: tycker han borde skaffa sig en tjej så de blir ording på han HAHA. Ska fixa Jennifer åt han , just for one night haha , jag vet att han är sugen :P

Humöret är ganska bra, lite jobbigt å blogga idag bara , vill berätta en sak för er , men de känns lite fel att dra upp det nu..

Vi tar det imorgon ist , annars blir de så mycket prat å det orkar jag inte. 

äntligen en liten bild på mig.

/ LouiseEriksson

Kommentarer
Postat av: Jessica <3

ÅÅhhh gumman! <3

saknar dig så jävla mycket!

Jag vill jätte gärna höra av mig.

jag ska göra det under veckan här :)

du betyder så fukkat mycket bby!

jag ringer! <3

2009-06-25 @ 23:36:32
Postat av: parand

du är starkast sys! and you know that.. ja älskar dig sys. du är de absolut bästa som hänt mig. om de inte var för dig, så vet du va som hade hänt, för läääänge sen. ja finns för dig när alla andra vänder dig ryggen. du är mitt allt sys. <3

2009-06-29 @ 11:49:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0