Hallu :)

Hej nu är man hemma efter en hel dag i skolan puuh ;D Vi spelade lite romeo och julia idag på svenskan , jätte roligt :)
Blev ingen Linus idag , jag är trött. Blir att ligga i sängen haha. Sitter och äter nudlar med starkryddsmak fett gött !

Hela tele2 har ju fuckat idag , fyfan vad sur jag är , jag överlever inte en timme utn telefon så krånglar det så , men nu är det äntligen löst :D sitter å messar lite med Patrik, han vil träffas å så men det är ju lite svårt när han bor i Sandviken ( usch ) haha.
Men men han får packa sig hit :)

Nej nu ska jag äta klart nudlarna och lägga mig och vila , hörs sen ciao <3



Patrik de xD punkarsvinet ;D !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0